Take me to church

9:12













You Might Also Like

13 komentárov

  1. ja neznasam prispievat niekde negativne komentare... :( cize sa dopredu ospravedlnujem. ale toto si asi strielas zo svojich citatelov. este saty beriem, dobre, aj ked si skor nieco taketo viem predstavit na stihlej slecne. ale ta kabelka....na tvoj blog som klikla nahodou a neviem ci je zamerany vylucne na modne prispevky ale fejkova kabelka na taky blog nepatri (a urcite nie je original, kedze inicialy ma rozmiestnene tak, ako ich ma).
    na fotkach vyzeras, ze si celkom sebavedoma. co je v poriadku, je skvele sa mat rad. ale ak by sme boli v nakupnych maniackach a toto by bol tvoj najoblubenejsi outfit, tak by som nad nim len krutila hlavou.
    dufam, ze si si to nezobrala osobne. objektivna kritika podla mna pride obcas vhod. najviac ale dufam ze si moj komentar nevymazes.

    P.S - prosim ta v tomto do kostola urcite nechod :( hocikam mozes len tam nie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja neviem čo je na tých šatách zlé... Práveže v nich vyzerá dobre. Podľa
      mňa ide aj o vkus, pretože na dievčatách ako Veronika vyzerajú takéto šaty odhaľujúcejšie a viac sexi. Pochybujem, že by v tom chodila do kostola :D S ostatným máš možno pravdu.

      Odstrániť
    2. Odpovedam na toto len preto ,že nechcem aby sa šírili dezinformácie kedže viem ,že ma ludia sledujú nielen na blogu nedovolila by som si zobrať fake kabelku a takto ju nosiť,neviem ako si zhodnotila ,že je fake ale je original.A ešte za tie šaty,a kostol.Ja niesom slovenka a nemyslím si ,že sa na Slovensku nosí to isté ako v Srbsku alebo naopak.Aj ked krštiny boli tu na Slovensku niekto okrem rodine nebol v kostole a ani v reštauracii takže mne to mohlo byť jedno.A ak si mysliš ,že neviem čo je slušne si obliect do kostola tak sa mýliš lebo tieto šaty su elegantné,a su ušité pre postavy ako Kim K,Jelena K a podobne.

      Odstrániť
    3. kabelka je iste fejk, kedze inicialy su na originalnej LV kabelke rozmiestnené tak, aby vzdy boli "dokoncene", aby pismena nikdy neboli v zahybe. staci poznat tento maly detail.
      som rada, ze si moj komentar nevymazala. bohuzial, blogerka nemoze stale dostavat len pozitivne ohlasy. to tak proste je.
      to, ze nie si zo Slovenska som absolutne netusila. myslim si ze tu aj tak plati "sto ludi, sto chuti"...
      len ma proste mrzi ze tvrdis, ze kabelka je prava, ked dam ruku do ohna, ze nie je. :(

      Odstrániť
    4. Nemyslim si ze by Melegova mala fejk kabelu...anonym hore rozmyslaj ze to moze byt aj inak vyfotene..

      Odstrániť
    5. uz roky studujem návrhárstvo. o Vuittonovi sa mi aj sniva pomaly. viem o com hovorim, sprostu by som zo seba nerobila, to je jedno ze sem pisem anonymne alebo nie.

      Odstrániť
  2. Haljina je stvarno predivna!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kombinacije je vrh ;) Kad u Srbiju??

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jel original torba?? :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sandra je modelka? :o napis prosim jej instagram alebo fb :-**

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pani blogerka maže komentáre..... keď sa už hráš na blogerku, tak by si aj mohla zniesť kritikumako blogerka...

    OdpovedaťOdstrániť