New year..

2:01

V prvom rade chcem každéj čo toto číta zapriať šťastný nový rok! Aj ked trochu oneskorene,ale od nového roku som si nenašla čas vôbec na blog..Tento rok už od začiatku začal pre mňa dobre.Mám veľa cestovať a na to sa teším najviac.Kde a kedy vám oznámim neskoršie ale myslím ,že to budete na blogu prežívať so mnou..Silvester som oslávila s kamarátmi a hneď na to som odcestovala do Srbska kde som strávila pekný týždeň.O pár týžnou idem na lyžovanie tak snáď sa z niekim stretnem..A čo vy plánujete na tento rok? 
xxx

Kao prvo hoću svakoj što ovo čita da zaželim srećnu Kao prvo hocu svakoj sto ovo cita da zazelim srecnu Novu godinu! Premda je sa malim zakasnjenem ali od nove godine nisam mogla uopšte da nadjem vreme za blog. Ova godina je još na početku za mene dobro počela. Moram puno da putujem i zbog toga se radujem najviše. Kada i gde cu vas obavestiti kasnije ,ali mislim da ce te to kroz blog prezivljavati sa mnom. Novu godinu sam proslavila sa drustvom a odma posle toga sam otputovala u Srbiju gde sam provela lepu nedelju. Za par nedelja idem na skijanje pa se nadam da ću se sa nekim sresti ... A kakvi su vaši planovi za ovu godinu ?

You Might Also Like

0 komentárov