I'm back

6:53

Kedy je lepší čas stopnuť pauzu a začať písať príspevok ako keď sa balite.Onedlho idem späť na dva dni do Bratislavy a potom na pár dní do Pariža.Aj keď už celé sviatky ležím v posteli chorá ,dúfam ,že ma to prejde rýchlo.Vysvetlenie na moju pauzu nemám,asi som nebola v stave písať nič a na silu tiež nič nechcem robiť lebo je potom taká aj kvalita článkov.Za tieto tri mesiace sa veľa vecí pomenilo.Inak vyzerám,nebývam doma,ale všetko sa dozviete v nasledujúcích príspevkách..

xxx
Kada je lepše vreme prekinuti pauzu i početi s pisanjem, nego kad se pakujete. Uskoro idem nazad u Bratislavu na dva dana a onda idem na par dana u Pariz. Iako ceo raspust ležim u krevetu bolesna , nadam se da ću brzo ozdraviti. Razlog za moju pauzu nemam , valjda nisam bila u stanju ništa da pišem, a na silu neću ništa da radim jer takav je posle i kvalitet posta. Za ova tri meseca se mnogo stvari promenilo. Drugačije izgledam , ne živim kući, ali sve će te saznati u sledećim postovima.

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Mnogo mi se dopada torba. Odličan post! :)

    http://dearcreditcard.blogspot.rs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. JE skvelé že sa vraciaš :) Tvoje články sa mi páčia :)
    http://zidozimekablog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť